توجه داشته باشید

شما میتوانید در صورت وجود مشکل خارج از تایم کاری مجموعه در پایین صفحه در قسمت ارسال دیدگاه مشکل خود را بیان کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به آن رسیدگی کرده و در همان قسمت به شما راه حل رفع مشکل لپ تاپ را بیان کنند و در صورت امکان ، مشکل لپ تاپ شما را از راه دور برطرف کنند .

معرفی بهترین لپ تاپ های تجاری

معرفی بهترین لپ تاپ های تجاری

اگر بخواهیم به صورت کامل و کوتاه در یک جمله بهترین نوع لپ تاپ تجاری را برای شما معرفی کنیم باید بگوییم که بهترین لپ تاپ های تجاری ترکیبی از ویژگی های بهره وری پیشرفته تکنولوژی با طراحی های لایه ای و عمر طولانی باتری است که باعث تحرک و بهره وری می شود یعنی سبب افزایش کارکرد اساسی برای محل کار مدرن می شود.
ازعواملی که در خرید یک لپ تاپ تجاری تاثیر بسیاری دارد می توان به قدرت و عمرباتری و مجموعه ویژگی ها و ارزش های خالص پول در دسترس شما اشاره کرد. جمله قبلی که برای شما عنوان کردیم به این معنا می باشد که هنگامی که ما برای خرید لپ تاپ تجاری لیستی از بهترین ها را انتخاب می کنیم و قصد خرید آن را داریم باید به سراغ گزینه ای با ترکیبی از یک محصول پیشرفته با خصوصیات پیشرفته را در نظر داشته باشیم.
در مقاله معرفی بهترین لپ تاپ های تجاری قصد داریم تا به بهترین لپ تاپ های تجاری دو برند معروف اچ پی و لنوو بپردازیم که از لپ تاپ های خوب و کاربردی در این زمینه به حساب می آیند که می توانید با مطالعه مشخصات و عملکرد آن ها در صورت تطابق خصوصیات این لپ تاپ ها با نیاز شما اقدام به خرید لپ تاپ تجاری از این دو برند کنید.

بيشتر بدانيد : لپ تاپ هایی با بیشترین طول عمر باتری

برند لپ تاپ اچ پی

برند لپ تاپ اچ پی

برند اچ پی به تازگی از یکی از محصولات کاربردی با ظاهر زیبا خود رونمایی کرده است که دارای خصوصیاتی مانند طراحی باریک و زیبا و پشتیبانی پردازنده نسل هشتم اینتل می باشد. نام این محصول EliteBook 800 می باشد. لپ ‌تاپ‌های اچ ‌پی EliteBook 800 G4 در سه نسخه عرضه شده‌اند که عبارتند از:
ـ نسخه‌ی ۱۳.۳ اینچی به نام HP EliteBook 830 G5 با قیمت پایه‌ی ۱۰۴۹ دلار.
ـ نسخه‌ی ۱۴ اینچی به نام HP EliteBook 840 G5 به قیمت پایه‌ی ۱۰۲۹ دلار.
ـ نسخه‌ی ۱۵.۶ اینچی HP EliteBook 850 G5 به قیمت پایه‌ی ۱۰۳۹ دلار.
تمامی مدل های نام برده شده دارای نمایشگر Full HD می باشند و تا ۳۲ گیگابایت رم DDR4-2400 و یک ترابایت حافظه‌ی حالت جامد PCIe NVMe M.2 را ساپورت می‌کنند، همچنین دارای پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اینتل Core i7-8650U است.
خصوصیات دیگر سری الیت بوک ۸۰۰ اچ پی می‌توان به پورت‌های تاندربولت ۳، USB 3.1، وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ac و بلوتوث ۴.۲ اشاره کرد. همچنین دارا بودن شیار کارت حافظه‌ی هوشمند، حسگر اثر انگشت، وبکم مجهز به مادون قرمز جهت شناسایی چهره به کمک قابلیت ویندوز هلو و باتری غیرقابل تعویض ۵۰ وات‌ساعتی از دیگر ویژگی‌های این سری از لپ‌تاپ‌های تجاری اچ‌ پی به شمار می‌آیند.
به دلیل پشتیبانی از پورت USB C، می‌توانید باتری این دسته از لپتاپ را در نیم ساعت ۵۰ درصد شارژ کنید. اچ پی در گزارشی اعلام کرد که باتری‌ این لپ تاپ‌ها، دارای امکان ۱۰۰۰ دوره شارژ یعنی سه سال عمر مفید هستند. از نظر ظاهری و وزن نیز لپ تاپ الیت بوک ۸۳۰ کمتر از ۲ سانتی‌متر قطر دارد و اگر نسخه‌ی غیرلمسی را انتخاب کنید، وزنی در حدود ۱ کیلو و ۳۶۰ گرم دارد. وجود نمایشگر لمسی مقداری به جرم دستگاه اضافه کرده است و وزن دستگاه را به حدود ۱.۵ کیلوگرم افزایش داده است. لپ تاپ‌های الیت بوک ۸۴۰ چهارده اینچی حدود ۱.۵ تا ۱.۶ کیلوگرم وزن دارد. وزن الیت‌بوک ۸۵۰ حدودا ۱.۸ تا دو کیلوگرم است مانند دیگر مدل ذکرشده، این دو دستگاه نیز قطری کمتر از ۲ سانتی‌متر دارند.

بيشتر بدانيد : تعمیرات لپ تاپ های برند HP

بهتر است تا انتهای مقاله معرفی بهترین لپ تاپ های تجاری با ما همراه باشید .

لپ تاپ اچ‌ پی Zbook G5 14u و Zbook G5 15u

لپ تاپ اچ‌ پی Zbook G5 14u و Zbook G5 15u

این لپ تاپ‌های قابل حمل نیز دارای حافظه‌ی جامد NVMe M2، گرافیک AMD رادئون پرو WX3100 هستند و در بالاترین رده از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اینتل Core i7-8650U استفاده می کنند. تفاوت این دو مدل در نمایشگر ۱۴ اینچی و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی این دومدل می باشد.
ZBooks های جدید در دو مدل با صفحه نمایش های دارای رزولوشن FHD و ۴k عرضه می‌شوند، اما یکی از مشخصه‌هایی که آن را مدل دیگر متفاوت کرده است، قابلیت Sure View است. قابلیت Sure View با فشار یک دکمه، زاویه دید را محدود می کند و سبب آن می شود که مشاهده صفحه از سوی افرادی که در کنار شما قرار گرفته اند مشکل باشد و هنگامی می‌توانید صفحه را به وضوح مشاهده کنید که کاملا به صورت مستقیم و در زاویه محدود ۷۰ درجه ای در حال تماشای نمایشگر باشید.
از دیگر ویژگی‌های این دو لپ تاپ می‌توان به دارا بودن باتری قابل‌تعویض ۵۰ وات‌ ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد. همچنین پورت‌های تاندربولت ۳ و پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4-2400 نیز از دیگر توانایی های این دو مدل است. اچ پی، قیمت پایه اچ پی Zbook G5 14 از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود و اچ پی Zbook G5 15 نیز با قیمت پایه‌ی ۱۱۰۹ دلار عرضه خواهد شد.

برند لپ تاپ لنوو

برند لپ تاپ لنوو

لپ تاپ (Lenovo ThinkPad X1 Carbon 6th Gen)

این محصول کابردی و مناسب از طراحی لوکس و شیکی بهره مند می باشد که نظر همگان را به خود جلب کرده است. این دستگاه توانایی انجام کارها در روزهای طولانی دفترکار، تایپ های سریع و امور چند وظیفه ای شما را به خوبی پشتیبانی کند. این محصول از قیمت به نسبت بالایی برخوردار می باشد اما مسئله مهم تر آن می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخودار است که شما را از خرید آن پشیمون نمی کند. این لپ تاپ نیز به مانند دیگر محصولات لنوو دارای قابلیت های خوب بسیار زیادی است که از جمله آنها دارای قابلیت های بسیار خوب و کاملی مانند: اینتل Core i5، رم با ظرفیت ۸GB و باتری کم نظیر آن با عمر ۱۱ ساعته می باشد. صفحه نمایش Lenovo ThinkPad X1 Carbon، بسیار شگفت انگیز می باشد و کم وزن بودن این محصول باعث شده تا نمونه ای کامل برای سفرهای کاری و مأموریت های طولانی مدت باشد.

بيشتر بدانيد : تعمیرات لپ تاپ های برند لنوو

لپ تاپ (Lenovo ThinkPad X1 Yoga 3rd Gen)

لپ تاپ (Lenovo ThinkPad X1 Yoga 3rd Gen)

از دیگر محصولات مناسبی که می توان به آن اشاره کرد لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga نام دارد. اگر شما به دنبال لپ تاپی می باشید که علاوه بر پخش فیلم های ویدئوی از انجام وظایف مالتی تسکینگ آن نیز استفاده کنید، می توانید به این محصول اقدام کنید و به خرید آن بپردازید. این این لپ تاپ هیبریدی گران قیمت است، اما برخلاف دیگر نمونه ها با یک قلم هوشمند ThinkPad Pen Pro همراه می باشد. بهتر است بدانید که جای این قلم برای محافظت بهتر در داخل شاسی تعبیه شده و به همین جهت می توانید اطمینان داشته باشید.
این لپ تاپ به شکلی کمتر دیده شده، قابل تنظیم می باشد و بخاطر لولاهای خارق العاده خود می تواند نمایشگر را به اندازه ۳۶۰ درجه بچرخاند. این دستگاه مصارف عمومی ندارد و برای مدیریت فناوری طراحی و ساخته شده است و قابلیت پذیرش شاخصه های ارزشمندی مانند گزینه های امنیتی، نرم افزار Microsoft AutoPilot و سنسور اثر انگشت می باشد.
امیدوارم از مطالعه مقاله معرفی بهترین لپ تاپ های تجاری لذت برده باشید. در صورت وجود هرگونه مشکل در این زمینه می توانید آن را با ما درمیان بگذارید. کارشناسان و تیم مهندسین ما آماده خدمت رسانی و پاسخ به سوالات شما کابران عزیز و گرامی می باشد. کانون آلفا با سابقه درخشانی که در این زمینه دارد در خدمت شما کاربر عزیز می باشد.

بهتر است مقالات ما را مطالعه کنید

لیست خرابی لپ تاپ براساس برند

لیست خرابی لپ تاپ براساس برند

/
لیست خرابی لپ تاپ براساس برند دلایل خرابی لپ تاپ چیست ؟ با این …
تاریخچه ساخت لپ تاپ تا کنون

تاریخچه ساخت لپ تاپ تا کنون

/
تاریخچه ساخت لپ تاپ تا کنون لپ تاپ ها جزء سیستم هایی است که ب…
ارزان ترین لپ تاپ ۲۰۲۱
بهترین مدل لپ تاپ برای گیمر
جدیدترین لپ تاپ های سال 2021
تفاوت ویندوز اورجینال با کرک شده
چگونگی آپدیت ویندوز
چگونگی ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ
مجازی سازی سرورها
تعمیرات لپ تاپ سامسونگ Samsung
تعمیرات لپ تاپ توشیبا Toshiba
تعمیرات لپ تاپ سونی sony
تعمیرات لپ تاپ لنوو Lenovo
تعمیر لپ تاپ فوجیتسو fujitsu
تعمیرات لپ تاپ دل
تعمیرات لپ تاپ ایسوس
تعمیرات لپ تاپ ایسر
تعمیرات لپ تاپ HP
تعمیرات لپ تاپ
تاریخچه ساخت لپ تاپ
تعمیرات تاچ پد لپ تاپ
تعمیر و تعویض اسپیکر لپ تاپ
تعمیر و تعویض USB لپ تاپ
تاچ پد لپ تاپ
تعمیر فیش روی لپ تاپ
تعمیر فلت لپ تاپ
تعمیر آداپتور لپ تاپ
پورت USB C لپ تاپ
تعمیر و تعویض تاچ پد لپ تاپ
تعمیر و تعویض برد لپ تاپ
تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ
تعمیر و تعویض LCD لپ تاپ
تعمیر و تعویض LED لپ تاپ
تعویض ای سی پروگرامر لپ تاپ
تعویض فن لپ تاپ
تعمیر و تعویض هایولتاژ لپ تاپ
تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ
تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ
تفاوت لپ تاپ و اولترابوک چیست
تفاوت الترابوک ها و نت بوک ها و تبلت ها
تعویض لولای لپ تاپ
تعویض کارت شبکه لپ تاپ
تعویض چیپ لپ تاپ
خرابی برد لپ تاپ
خرابی LCD لپ تاپ
خازن ها
حسگر اثر انگشت لپ تاپ
چرا باید ویندوز را آپدیت کرد
دلایل شارژ نشدن باتری لپ تاپ
دلایل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ
داغ شدن لپ تاپ
خیس شدن لپ تاپ
خطرات اشعه لپ تاپ
ریختن مایعات بر روی لپ‌تاپ
ریبال کردن چیپ
روشن نشدن لپ تاپ
رفع مشکل کندی ویندوز
روش رفع مشکل بلو اسکرین BSOD
کلیدهای ورود به بایوس Bios
کارت گرافیک چیست
علت هنگ کردن لپ تاپ
علت روشن نشدن وایرلس در ویندوز
سرسخت ترین لپ تاپ های 2019
معرفی بهترین لپ تاپ های تجاری
معایب اتصال دائم شارژر به لپ تاپ
 مشکلات نرم افزاری لپ تاپ
مراحل نصب ویندوز seven 7
لپ تاپ هایی با بیشترین عمر باتری
ویژگی های ویندوز ۱۰ بر روی لپ تاپ ها
نمودار خرابی لپ تاپ ها
نصب درایور روی انواع ویندوز
تعویض ال سی دی لپ تاپ
بهم ریختن ساعت و تاریخ لپ تاپ
بهترین لپ تاپ های سال 2019
بهترین برند های لپ تاپ
آپدیت کردن ویندوز 7
معرفی انواع رم لپ تاپ
امنیت شبکه های کامپیوتری
اکتیو کردن ویندوز 10
افزایش طول عمر باتری‌های لپ‌ تاپ
اشتباهات رایج در خرید لپ تاپ
LED لپ تاپ

LED لپ تاپ

/
مادربرد Motherboard چیست
قطعات الکترونیکی
CPU چیست ؟؟؟

CPU چیست

/
بایوس Bios چیست ؟
ابزار و تجهیزات تعمیرات لپ تاپ
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها