توجه داشته باشید

شما میتوانید در صورت وجود مشکل خارج از تایم کاری مجموعه در پایین صفحه در قسمت ارسال دیدگاه مشکل خود را بیان کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به آن رسیدگی کرده و در همان قسمت به شما راه حل رفع مشکل لپ تاپ را بیان کنند و در صورت امکان ، مشکل لپ تاپ شما را از راه دور برطرف کنند .

بهترین برندهای لپ‌تاپبهترین برندهای لپ‌تاپ

در هنگام اقدام به خرید لپ تاپ باید معیارها و نیازهای خود را در نظر بگیرید و با توجه به تحقیقات و اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اید اقدام به خرید لپ‌تاپ کنید. مهم‌ترین برگ خرید یک خرید موفق، توجه به پردازنده لپ‌تاپ است. سپس بعد از پردازنده مهم‌ترین مسئله، وزن لپ‌تاپ هست؛ که به‌صورت کلی لپ‌تاپ‌های با وزن کمتر صفحه‌نمایش کوچک‌تری دارند و گران‌تر می‌باشند.

اغلب کاربران در هنگام خرید روی کارت گرافیک لپ‌تاپ حساس هستند زیرا قصد برخی از کاربران از خرید لپ‌تاپ می‌تواند انجام بازی‌های سنگین باشد. از موارد دیگری که باید به آن اشاره داشت ظرفیت هارددیسک هست که باید به آن توجه کرد و درباره این موضوع نیز تحقیق کرد، از موارد دیگری که می‌توان به آن اشاره داشت که در هنگام خرید لپ‌تاپ باید به مدت‌زمان عمر باتری و بلوتوث و ظاهر لپ‌تاپ توجه کرد و در ادامه مطلب بهترین برندهای لپ‌تاپ بیشتر به نکات کلیدی اشاره میکنیم .

رتبه‌بندی برند برتر لپ‌تاپ در جهان

یکی از مهم‌ترین طبقه‌بندی‌های موجود، رتبه‌بندی برند‌های لپ‌تاپ است که اغلب کاربران نیز به دنبال آن می‌باشند. مجموعه LAPTOPMAG یکی از مجموعه‌هایی است که هرساله یک لیست شامل 9 برند برتر لپ‌تاپ را منتشر می‌سازد. رتبه شماره یک این لیست 6 سال متوالی است که در دستان مک بوک قرار دارد. پشتیبانی فنی، صفحه‌کلید و تاچ پد، کیفیت صدا و… ازجمله موارد ستاره‌دار اپل هست.

LAPTOPMAG برای این رتبه‌بندی از معیارهایی مانند خدمات پس از فروش، طراحی، فنّاوری، نمایشگر، آزمودن‌های نرم‌افزاری برای ثابت کردن کارایی مادربرد، کیبورد و تاچ پد و… بهره می‌برد؛ و درنهایت پس از بررسی هرکدام از معیارها نمرات برای هر برند از لپ‌تاپ جمع‌بندی می‌شود.

در این لیست اپل با نمره نهایی 85 در رتبه اول قرار دارد. پس از شرکت اپل رتبه دوم به لپ‌تاپ‌های تولیدی DELL اختصاص دارد. این برند با کسب رتبه 77 و HP با کسب امتیاز 75 در رتبه‌های دیگر قرار دارند. هر دو برند با یک پله افزایش به سطح مطلوب‌تری از گذشته رسیده‌اند. ACER و TOSHIBA نیز با کاهش امتیازهای موردنظر، هرکدام یک پله سقوط را داشتند. SAMSUNG نیز در سال جاری با یک پله افزایش، به رتبه پنجم بازگشته است و اما بدترین سقوط به برند LENOVO تعلق‌گرفته است. این برند از رتبه دوم به سطح ششم سقوط کرده است. لنوو در سال‌های جدید نتوانسته است به‌خوبی پیشرفت داشته باشد و از رقبا خود عقب‌مانده است. طراحی نامناسب، کیفیت پائین صفحه‌نمایش و مشکلات نرم‌افزاری از عمده دلایل سقوط این برند به‌حساب می‌آید.

لپ‌تاپ‌های ACER

۱. لپ‌تاپ‌های ACER

این شرکت از آن دسته از شرکت‌ها به‌حساب می‌آید که به نسبت کارایی و قیمت حاصل از تولید محصول، لپ‌تاپ‌های بسیار مناسبی تولید می‌کند. سری فراری از این برند برای گیرها و سری تراوا میت و اسپایر برای کاربران حرفه‌ای انتخاب مناسب و کاملی هست. این شرکت جهت ارائه قیمت پایین به دنبال استفاده از باطری‌های کم‌عمر است که امر جالبی و پیشرفته‌ای برای لپ‌تاپ‌ها به‌حساب نمی‌آید.

۲. لپ‌تاپ‌های APPLE

این شرکت با ساخت و تولید لپ‌تاپ‌های خوش‌دست و سازگار با هر تیپ سلیقه و کاربری و با کارایی متوسط موردعلاقه کاربرانی است که برای بار اول اقدام به خرید لپ‌تاپ می‌نمایند. قیمت بالای آن و سازگاری نرم‌افزاری صرف با سیستم‌عامل مک ازجمله نکات بارز در هنگام در نظر داشتن این برند خواهد بود.

بيشتر بدانيد : تعمیرات لپ تاپ اپل

لپ‌تاپ‌های ASUS۳. لپ‌تاپ‌های ASUS

این شرکت از شرکت‌های سازنده مادر بردهای حرفه‌ای و باکیفیت است که چندین سال است در تولید و عرضه لپ‌تاپ نیز فعال هست. لپ‌تاپ‌های قدرتمند و سبک و با کارایی متوسط به بالا از خصوصیات برجسته آن است. قیمت بالای لپ‌تاپ‌های این شرکت و کیفیت مطلوب مانیتور این برند بیشتر موردعلاقه کاربرانی است که قصد تجربه کردن محصولی جدید و به‌روز را دارند؛ اما به دلیل قرار گرفتن این مارس در لیست مارس‌های آسیای جنوب شرقی از کنترل کیفی کلیه مارس‌های آمریکایی دورافتاده است.

۴. لپ‌تاپ‌های DELL

متنوع‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ توسط این شرکت ارائه و تولید می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها به نسبت کارایی از کمترین هزینه‌های ممکن بهره می‌گیرد تا از این طریق بتواند مقام اول در بازاریابی را برای خود نگه دارد. بهتر است به این نکته توجه داشت که اکنون قیمت‌های متناسب سابق در مدل‌های جدید این شرکت وجود ندارد.

۵. لپ‌تاپ‌های HP

پس از ادغام این دو شرکت و تولید لپ‌تاپ‌های جدید کماکان سری‌های تولیدی مجزا مقبولیت بیشتری نزد کاربران دارد تا مدل‌های ترکیبی.

لپ‌تاپ‌های کام پک از رنگ نقره‌ای بهره گرفته که در مقابل رنگ تیره سیاه او پی مشخص و بارز هست. همچنین قیمت تمام‌شده کام پک به ‌تنهایی کمی کمتر از نمونه مشابه او پی خواهد بود.

از قدرت و قیمت مناسبی بهره می‌برد و همین امر آن را به دومین فروشنده جهانی لپ‌تاپ بدل ساخته است. ضمن اینکه برند فوق‌الذکر تقریباً مادام‌العمر کارایی خود را حفظ می‌کند مگر اینکه یکی از قطعات اصلی سخت‌افزاری آن دچار مرگ مغزی غیرقابل‌برگشت شود ! پشتیبانی مناسب آن و خدمات پس از فروش مطلوب آن سبب شده که از محبوبیت زیادی در سطح جهان برخوردار باشد.

سری‌هایی که به‌صورت مشترک تولید می‌گردد همان سری‌های اولیه Compaq به نام Evo می‌باشند که موردقبول تمامی صنایع دنیا هست و کمپانی HP این مدل را کم‌کم دارد به نام خود تمام می‌کند.

لپ‌تاپ‌های SONY

۶. لپ‌تاپ‌های SONY

ویژگی اصلی لپ‌تاپ‌های این شرکت در زمینهٔ لپ‌تاپ در ارائه سبک‌ترین‌ها و زیباترین‌ها و باکیفیت‌ترین‌ها و گران‌ترین لپ‌تاپ‌ها هست. بیشترین مدل‌های باکیفیت این برند متعلق به دسته اول ترا پرتابل است که از کیفیت قطعات داخلی بسیار مطلوبی برخوردار است و در این دسته از لپ‌تاپ صاحب سبک هست.

۸. لپ‌تاپ‌های LENOVO

لپ‌تاپ‌های لنوو نسبت به سخت‌افزاری که دارا می‌باشند قیمت فوق‌العاده مناسبی نیز دارند که همین مسئله باعث فروش بی‌سابقه لپ‌تاپ‌های لنوو در بازار شده است. اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ باقیمت مناسب و کاربری خوب را دارید می‌توانید روی این برند نیز حساب کنید.

لپ‌تاپ Microsoft

۹. لپ‌تاپ Microsoft

ازآنجایی‌که در لپ‌تاپ‌های این برند، تغییر تحولاتی ازنظر ویژگی‌ها و طراحی به وجود نمی‌آید، نوآوری این سری از محصولات بسیار پایین آمده است. این دستگاه‌ها دارای طراحی براق بوده است و از ساختاری محکم بهره می‌برند و در مقابل ضربه به مقدار قابل‌توجهی مقاوم می‌باشند. این دستگاه‌ها، بسیار مناسب دانش آموزان هستند و می‌توان آن‌ها را در زمره‌ بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا به شمار آورد. درنهایت عمر باتری این لپ‌تاپ‌ها کمتر از حد متوسط است و مشکل دیگر آن است که تنوع در مدل‌های این برند بسیار کم هست.

امیدواریم از مطالعه مقاله بهترین برندهای لپ‌تاپ لذت برده باشد. این مقاله توسط کانون آرسده تهیه و جمع‌آوری‌شده است. در صورت به وجود آمدن هرگونه سؤال می‌توانید با اعتماد به اطلاعات و آگاهی این کانون سؤال خود را با ما در میان بگذارید تا بخش پشتیبانی این مجموعه در اسرع وقت به سؤال شما رسیدگی کرده و پاسخ را با شما در میان بگذارند.

بهتر است مقالات ما را مطالعه کنید

لیست خرابی لپ تاپ براساس برند

لیست خرابی لپ تاپ براساس برند

/
لیست خرابی لپ تاپ براساس برند دلایل خرابی لپ تاپ چیست ؟ با این …
تاریخچه ساخت لپ تاپ تا کنون

تاریخچه ساخت لپ تاپ تا کنون

/
تاریخچه ساخت لپ تاپ تا کنون لپ تاپ ها جزء سیستم هایی است که ب…
ارزان ترین لپ تاپ ۲۰۲۱
بهترین مدل لپ تاپ برای گیمر
جدیدترین لپ تاپ های سال 2021
تفاوت ویندوز اورجینال با کرک شده
چگونگی آپدیت ویندوز
چگونگی ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ
مجازی سازی سرورها
تعمیرات لپ تاپ سامسونگ Samsung
تعمیرات لپ تاپ توشیبا Toshiba
تعمیرات لپ تاپ سونی sony
تعمیرات لپ تاپ لنوو Lenovo
تعمیر لپ تاپ فوجیتسو fujitsu
تعمیرات لپ تاپ دل
تعمیرات لپ تاپ ایسوس
تعمیرات لپ تاپ ایسر
تعمیرات لپ تاپ HP
تعمیرات لپ تاپ
تاریخچه ساخت لپ تاپ
تعمیرات تاچ پد لپ تاپ
تعمیر و تعویض اسپیکر لپ تاپ
تعمیر و تعویض USB لپ تاپ
تاچ پد لپ تاپ
تعمیر فیش روی لپ تاپ
تعمیر فلت لپ تاپ
تعمیر آداپتور لپ تاپ
پورت USB C لپ تاپ
تعمیر و تعویض تاچ پد لپ تاپ
تعمیر و تعویض برد لپ تاپ
تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ
تعمیر و تعویض LCD لپ تاپ
تعمیر و تعویض LED لپ تاپ
تعویض ای سی پروگرامر لپ تاپ
تعویض فن لپ تاپ
تعمیر و تعویض هایولتاژ لپ تاپ
تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ
تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ
تفاوت لپ تاپ و اولترابوک چیست
تفاوت الترابوک ها و نت بوک ها و تبلت ها
تعویض لولای لپ تاپ
تعویض کارت شبکه لپ تاپ
تعویض چیپ لپ تاپ
خرابی برد لپ تاپ
خرابی LCD لپ تاپ
خازن ها
حسگر اثر انگشت لپ تاپ
چرا باید ویندوز را آپدیت کرد
دلایل شارژ نشدن باتری لپ تاپ
دلایل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ
داغ شدن لپ تاپ
خیس شدن لپ تاپ
خطرات اشعه لپ تاپ
ریختن مایعات بر روی لپ‌تاپ
ریبال کردن چیپ
روشن نشدن لپ تاپ
رفع مشکل کندی ویندوز
روش رفع مشکل بلو اسکرین BSOD
کلیدهای ورود به بایوس Bios
کارت گرافیک چیست
علت هنگ کردن لپ تاپ
علت روشن نشدن وایرلس در ویندوز
سرسخت ترین لپ تاپ های 2019
معرفی بهترین لپ تاپ های تجاری
معایب اتصال دائم شارژر به لپ تاپ
 مشکلات نرم افزاری لپ تاپ
مراحل نصب ویندوز seven 7
لپ تاپ هایی با بیشترین عمر باتری
ویژگی های ویندوز ۱۰ بر روی لپ تاپ ها
نمودار خرابی لپ تاپ ها
نصب درایور روی انواع ویندوز
تعویض ال سی دی لپ تاپ
بهم ریختن ساعت و تاریخ لپ تاپ
بهترین لپ تاپ های سال 2019
بهترین برند های لپ تاپ
آپدیت کردن ویندوز 7
معرفی انواع رم لپ تاپ
امنیت شبکه های کامپیوتری
اکتیو کردن ویندوز 10
افزایش طول عمر باتری‌های لپ‌ تاپ
اشتباهات رایج در خرید لپ تاپ
LED لپ تاپ

LED لپ تاپ

/
مادربرد Motherboard چیست
قطعات الکترونیکی
CPU چیست ؟؟؟

CPU چیست

/
بایوس Bios چیست ؟
ابزار و تجهیزات تعمیرات لپ تاپ
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها